Tijdens de sportzomer start op 20 juli de unieke fototentoonstelling van Nederlandse vrouwen in de wielerhistorie. Deze tentoonstelling is ook heel interessant voor kinderen om te bezoeken. Daarom biedt Museum Valkenburg op 7 augustus om 14 uur kinderen t/m 12 jaar een gratis rondleiding aan.

Bij de tentoonstelling zijn foto’s te zien van de bekende Limburgse fotografen Tonny Strouken, George Deswijzen, Raymond Kerckhoffs en Dion Kerckhoffs en uniek wielerattributen van Bennie Ceulen en Victor Indebraekt.

Ook Shimano Valkenburg en Eroica Valkenburg leveren attributen. Museum Valkenburg stelt de ruimte ter beschikking en verleent medewerking bij de voorbereiding.

Tijdens de rondleiding maken kinderen ook kennis met de andere tentoonstellingen in het museum.

De deelname aan de workshop is gratis voor kinderen t/m 12 jaar. Svp aanmelden via reserveer@museumvalkenburg.nl.